Angielski dla dzieci - Best Centrum

Angielski dla dzieci

Zajęcia 2 x w tygodniu po 60 min.

Stopień I

Gramatyka

  • Czasownik ‘have got’
  • Czasownik ‘to be’  twierdzenia i pytania
  • Czas Present Continuous  (verb+ing) Pytania z użyciem ‘How many’ i ‘How much’ Czasownik ‘to be’ – formy skrócone
  • Czas Present Simple
  • Pytania szczegółowe w czasie Present Continuous  (What are they doing?) Czasownik like + infinitive
  • Przyimki behind, between,in, in front of, next to, on, under
  • Pytania szczegółowe z użyciem who/what/where?
  • Konstrukcja there is/there are
  • Przymiotniki dzierżawcze my, your, his, her
  • Przedimek nieokreślony a/an
  • Użycie czasownika ‘like’ i ‘want’
  • Użycie ‘some’
  • Krótkie odpowiedzi w czasie Present Simple ( Yes I do/ No, I don’t)
  • Pytania grzecznościowe
  • Can – wprowadzenie, zdania twierdzące Pozycja przymiotnika w zdaniu
  • Be (is/are) + przymiotnik
  • Was/wer

Słownictwo

  • Liczebniki główne
  • Kolory
  • Przedmioty szkolne
  • Czynności wykonywane w klasie
  • Sposoby spędzania wolnego czasu
  • Gry i zabawy w czasie wolnym
  • Nazwy przedmiotów składających się na sprzęt sportowy
  • Ulubione gry, zabawy i sposoby spędzania wolnego czasu
  • Określanie położenia przedmiotów względem siebie
  • Członkowie rodziny
  • Nazwy pokoi w domu
  • Nazwy podstawowych sprzętów domowych i mebli
  • Opisywanie rodziny i domu
  • Nazwy budynków i sklepów
  • Nazwy sklepów i produktów nich dostępnych
  • Opisywanie położenia sklepów i budynków względem siebie
  • Opisywanie sklepów i produktów nich dostępnych
  • Zawody
  • Czynności wykonywane przez pracowników różnych zawodów Opisywanie członków rodziny w odniesieniu do zawodów, jakie wykonują
  • Codzienne czynności
  • Pory dnia (morning, afternoon, evening, night)
  • Odczytywanie godziny z zegarka
  • Podstawowe czynności wykonywane w ciągu dnia
  • Nazwy produktów spożywczych i potraw
  • Podział produktów spożywczych na grupy vegetables, fruits, snacks, desserts, meat  etc)
  • Wyrażanie preferencji żywieniowych Zwierzęta
  • Zwierzęta żyjące w zoo
  • Gatunki zwierząt
  • Części ciała
  • Przymiotniki służące do opisywania zwierząt ( e.g. big, small,strong, long)
  • Słownictwo służące do nazywania czynności wykonywanych przez zwierzęta ( e.g. climb, swim, eat)? Użycie can/can’t do opisywania czynności wykonywanych przez zwierzęta
  • Nazwy miesięcy
  • Dni tygodnia
  • Pojęcie miesiąca i roku
  • Kraje i narodowości
  • Znaczenie przysłówków always, never i użycie ich w zdaniu

Stopień II

Gramatyka

  • Mówienie o czasie ‘before’, ‘after’
  • Czas Present Simple, -s, -es w 3 os. l.poj.p;
  • Pytania z what, what time
  • Czas Present Simple
  • Pytania z what
  • Użycie want + to be
  • Czas Present Simple
  • There is/There are
  • has/have to + czasownik
  • Przysłówki częstotliwości: always, usually, sometimes, never
  • can, can’t
  • Pytania  z where, what
  • Liczba mnoga rzeczowników
  • Past Simple (is/was/were)
  • what’s the weather like
  • be, like (wearing)

Słownictwo

  • Czynności dnia codziennego
  • Zawody
  • Słownictwo związane z wykonywaną pracą
  • Rodzina i jej członkowie
  • Czynności i obowiązki domowe
  • Słownictwo związane z miastem i wsią
  • Przysłówki częstotliwości
  • Słownictwo związane ze zwierzętami (nazwy zwierząt, czynności, środowisko, cechy charakterystyczne)
  • Słownictwo związane z pogodą Słownictwo związane z ubiorem
  • Pory roku
  • Dni tygodnia
  • Słownictwo związane z pięcioma zmysłami oraz związanymi z nimi częściami ciała, czasowniki opisujące poszczególne zmysły
  • Słownictwo związane z jedzeniem
  • Pochodzenie żywności
  • Słownictwo opisujące ilość i sposób występowania żywności (piece, loaf, jar itp.)

Zajęcia 2 x w tygodniu po 60 min.

Stopień III

Gramatyka

  • Czas teraźniejszy – pytania i przeczenia
  • Czas przeszły – czasowniki regularne i nieregularne
  • Stopniowanie przymiotników
  • Przysłówki częstotliwości
  • like i don’t like
  • Konstrukcja: I think they’re (exciting)
  • Czasownik modalny ‘could’ wyrażający możliwość
  • Gerund
  • Stopień wyższy i najwyższy dłuższych przymiotników z użyciem more i the most
  • Wyrażenia: too, enough
  • Czas przeszły ciągły
  • Zdania podrzędne z when i while
  • Stopnie najwyższe: best, worst
  • Pytania szczegółowe
  • Czasowniki modalne ‘will’ i ‘won’t ‘do
  • Wyrażenia przewidywania
  • Konstrukcja made of + rzeczownik,
  • Czasownik modalny ‘may’ i ‘might’ do
  • Wyrażenia spekulacji
  • Konstrukcja be used + bezokolicznik do wyrażenia celu zastosowania

Słownictwo

  • Rodzina
  • Wygląd zewnętrzny
  • Wydarzenia rodzinne
  • Wyrażenie: I don’t mind
  • Rodzaje programów telewizyjnych
  • Słownictwo związane z telewizją
  • Przymiotniki
  • Przysłówki częstotliwości
  • Wyrażenie: couch potato
  • Rękodzieło artystyczne na świecie
  • Hobby
  • Materiały i narzędzia
  • Wyrażenie: hands on
  • Zakupy
  • Rodzaje sklepów
  • Produkty
  • Reklama
  • Wyrażenia: out of order, after hours
  • Słownicwto związane z podróżowaniem
  • Warunki pogodowe
  • Komunikacja
  • Technologia
  • Wyrażenia: keep in touch, check it out, thumbs up
  • Zaimki
  • Wynalazki
  • Materiały
  • Wyrażenie: bag of tricks

Zajęcia 2 x w tygodniu po 60 min.

Stopień III

Gramatyka

  • Czas teraźniejszy: proste polecenia i pytania, odpowiedzi z yes/no, liczba pojedyncza i mnoga
  • Czas teraźniejszy – czasowniki be, see oraz have, zaimek in, udzielanie odpowiedzi na pytania zawierające where i who
  • Czas teraźniejszy: polecenia, rzeczowniki w liczbie pojedynczej i mnogiej, zaimki dzierżawcze: my i your, przymiotniki: happy i sad
  • Czas teraźniejszy ciągły: Present Continiuous w wyrażeniu I’m wearing, rzeczowniki w liczbie pojedynczej i mnogiej
  • Czas teraźniejszy prosty: Present Simple – pytania zawierające what, rzeczowniki w liczbie pojedynczej i mnogiej
  • Czas teraźniejszy prosty: Present Simple – pytania zawierające who, zaimki he, I, she
  • Czas teraźniejszy ciągły: Present Continiuous, zaimki osobowe: I, he, she, you, przyimki: down, in, on, out, up
  • Czas teraźniejszy: Present Continuous i Present Simple w pytaniach i twierdzeniach, przymiotniki: big
  • Czas teraźniejszy: Present Continuous i Present Simple, zaimki osobowe, przyimki, liczba pojedyncza i mnoga rzeczownika, pytania z what, where i who

Słownictwo

  • Kolory, liczby 1-3, przedmioty w klasie, kształt: koło, słownictwo związane z Halloween
  • Rodzina, pokoje w domu, liczby 1-4, kształt: kwadrat
  • Częsci ciała, czynności, uczucia, liczby 1-5, kolory, kształt: trójkąt, słownictwo związane ze Świętami Bożego Narodzenia
  • Ubrania, słowa związane z pogodą, kolory, kształt: prostokąt,  liczby 1-5
  • Zabawki, kolory, liczby: 1-7, wyrażenia grzecznościowe, np. you’re welcome
  • Nazwy zawodów oraz środków transportu, czasowniki: help, need, use, liczby: 1-9
  • Słownictwo związane z placem zabaw, czasowniki, np. run, slide, swing, liczby 1-10
  • Słownictwo związane ze Świętami Wielkanocnymi
  • Zwierzęta
  • Czynności, np. eating, climbing
  • Przymiotniki opisujące: big, little,
  • Dźwięki: meow, woof woof
  • Powtórzenie dotychczas poznanego słownictwa

Zajęcia 2 x w tygodniu po 45 min.

Stopień II

Gramatyka

  • This is/ It is. What’s this?
  • What colour is it?
  • I’ve got…/ How many… have you got?
  • This is
  • He has got…/ Has he got…?
  • He/ She/ It is…
  • He’s/ She’s wearing…/ What is he wears?
  • What are your favourite clothes?
  • Powtórzenie: I’ve got…
  • What’s this?
  • Let’s…
  • I can…
  • Where is he/she?
  • He/ She is in…
  • Czas Present Continuous/ Zdania twierdzące i pytające
  • Powtórzenie: What’s this?/ This is../ It’s…/
  • Do you like…?
  • Powtórzenie: I’ve got…/ He has got..
  • Pytania: What have you got?
  • Przyimki: on, in, under
  • Where is…?
  • Czas Present Simple: I want/ He wants
  • Powtórzenie: I’ve got…
  • Czas Present Continuous/ Zdania twierdzące, pytające i przeczące
  • Krótkie odpowiedzi
  • This/ That/ These/ Those
  • Powtórzenie materiału

Słownictwo

  • Słownictwo związane ze szkołą
  • Podstawowe kolory
  • Liczby 1-10
  • Liczby – powtórka
  • Członkowie rodziny
  • Alfabet – wprowadzenie
  • Części ciała
  • Kolory: pomarańczowy, fioletowy, żółty, brązowy
  • Przymiotniki służące do opisywania wyglądu
  • Ubrania
  • Kolory: różowy, biały, czarny
  • Figury geometryczne
  • Pomieszczenia w domu
  • Zwierzęta domowe
  • Powtórzenie: przymiotniki służące do opisywania wyglądu, ubrania, pomieszczenia w domu
  • Dni tygodnia
  • Jedzenie
  • Przyjęcie urodzinowe
  • Zabawki
  • Liczby 11-20
  • Powtórzenie: Kolory
  • Czas wolny
  • Sporty
  • Hobby