Start > O nas > Program > Programy zajęć > Angielski dla dzieci
Dzieci 6-7 lat
Stopień 0 dla dzieci - Kiddo Starter
Gramatyka
- Odpowiadanie na pytanie “What’s this?”.
- Odpowiadanie na pytanie “Who’s this?”.
- Używanie konstrukcji “It is/It’s” do wskazywania rzeczy.
- Używanie konstrukcji “I’ve got” do opisywania części ciała.
- Używanie przymiotników: small i big.
- Zastosowanie konstrukcji “It’s a/an”
- Użycie przymiotników (kolory) do opisywania rzeczy.
- Użycie “I like” oraz “I don’t like” do opisywania jedzenia.
Słownictwo
- Słownictwo związane z przyborami szkolnymi.
- Słownictwo związane z umeblowaniem klasy.
- Nazywanie osób w rodzinie.
- Słownictwo związane ze zwierzętami.
- Nazywanie części ciała.
- Słownictwo związane z placem zabaw.
- Słownictwo związane z jedzeniem.
Dzieci 7-8 lat
Stopień I dla dzieci - Kiddo 1
Gramatyka
- Struktura “It’s”,
- Pytanie “What is it?”,
- Pytanie “What’s this?” i odpowiedź strukturą “It’s”,
- Pytanie “Who’s this?” i odpowiedź “This is my…”,
- Struktura have got,
- Czasownik modalny can,
- Wyrażanie swoich upodobań i pytania o nie za pomocą struktury z like oraz krótkie odpowiedzi,
- Pytanie “What can you see?” i odpowiedź “I can see…”,
- Pytanie “Is it…?” I krótkie odpowiedzi,
- Struktury “I’m wearing…” oraz “I’m…”.
Słownictwo
- Słownictwo związane z kolorami,
- Cyfry do 10,
- Przedmioty w klasie oraz język na zajęciach,
- Słownictwo związane z zabawkami i przymiotniki new, old, big, small,
- Nazwy członków rodziny,
- Nazwy zwierząt: bird, cat, dog, fish…,
- Nazwy części ciała i czynności: dance, hop, run, jump…,
- Słownictwo związane z jedzeniem,
- Słownictwo związane ze zwierzętami,
- Słownictwo związane z ubraniami,
- Słówka cold, happy, hot, sad.
Dzieci 8-11 lat
Stopień II dla dzieci - Kiddo 2
Gramatyka
- Odpowiadanie na pytanie “What day is today?” lub “What’s the weather today?”,
- Użycie wyrażenia “How many?” oraz odpowiadanie na pytania “What’s this”,
- Wyrażenia”I have got” i ” I haven’t got.”,
Present Simple: Odpowiadanie na pytanie “Where’s?” z użyciem czasownika “to be”,
- Użycie przyimków miejsca aby opisywać położenie przedmiotów,
- Present Simple: Wskazywanie zwierząt przy użyciu “There’s/There are”,
- Używanie przymiotników big i small,
- Użycie przyimków miejsca aby opisywać gdzie znajdują się zwierzęta,
- Present Continuous: Opisywanie aktywności,
- Present Continuous: Odpowiadanie na pytanie “What are you doing? ” oraz użycie odpowiedniej formy czasownika,
- Present Simple: Odpowiadanie na pytanie “What do you want to do? ” oraz tworzenie zdań wyrażających opinię “agree / disagree”.
Słownictwo
- Nazwy dni tygodnia,
- Pogoda,
- Słownictwo związane z ubraniami,
- Słownictwo związane z przedmiotami w plecaku szkolnym,
- Nazywanie pokoi w domu
- Nazwy mebli,
- Opisywanie położenia przedmiotów,
- Opisywanie ludzi,
- Nazewnictwo zwierząt,
- Nazwy czynności,
- Słownictwo związane z jedzeniem,
- Słownictwo związane z aktywnościami.
Dzieci 8-11 lat
Stopień III dla dzieci - Kiddo 3
Gramatyka
- present simple – rutyny,
- pytania: what time…/how do you…?, określanie godziny
- ,,there is/there are”,
- where do you live?,
- zgadzanie się/nie zgadzanie się: ,,is/are (…)?” – ,,yes/no…”
- present simple- pytania i odpowiadanie o preferencje (równięż w 3 os. l. poj.): ,,what do you like doing?”- ,,I like …”
- can/can’t,
- zdania pytające z have,
- present continuous- co ktoś (nie)robi,
- pytanie o pogodę: ,,what’s the weather like today?” oraz odpowiadanie.
Słownictwo
- przedmioty szkolne,
- codzienne czynności,
- godziny,
- miejsca w mieście;
- zawody,
- słownictwo związane z miastem (np. community, firendly, bench),
- postaci z opowiadań,
- opisujące przymiotniki,
- aktywności (np. playing chess, painting, juggling),
- zwierzęta; cechy zwierząt (np. wings, feathers, fur),
- aktywności (np. sailing, fishing, cycling),
- miejsca (np. lake, forest, island).
Dzieci 8-11 lat
Stopień IV dla dzieci - Kiddo 4
Gramatyka
- Czasowniki i wyrażenia: Has/Hasn’t got, Can/Can’t, Like/don’t like ,
- Wyrażenia What does she/he look like ?,
- Przysłówki częstotliwości,
- Pytania: Whose are these?/ What this/that?,
- Wyrażenia: There is/There are… ,
- Czas Simple Present – do/don’t – twierdzenie, pytania, przeczenia,
- Wyrażenia z like +ing,
- Użycie some/any w zdaniach,
- Present continuous – twierdzenie, pytania, przeczenia,
- Wyrażanie planów: be going to – twierdzenie, pytania, przeczenia,
- Krótkie odopowiedzi: Yes I am, No they aren’t … .
Słownictwo
- Daty, miesiące,
- Ludzie i eksponaty w muzeum,
- Opisywanie wyglądu (eyberows, beard, wavy hair, freckles …),
- Przedmioty codziennego użytku (bowl, plate, shelf…)
- Materiały (glass, plastic, rubber …),
- Miasto i czynności z nim związane (shopping, exhibition, match…)
- Jedzenie – owoce, warzywa, potrawy,
- Określanie ilości rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych,
- Rodzaje pojemników/opakowań,
- Czynności dnia codziennego,
- Oceny i morza, zwierzęta morskie,
- Sport i rekreacja – dyscypliny, czynności