Angielski dla dzieci - Best Centrum

Angielski dla dzieci

Dzieci 6-7 lat

Stopień 0 dla dzieci - Kiddo Starter

Gramatyka

  • Odpowiadanie na pytanie “What’s this?”.
  • Odpowiadanie na pytanie “Who’s this?”.
  • Używanie konstrukcji “It is/It’s” do wskazywania rzeczy.
  • Używanie konstrukcji “I’ve got” do opisywania części ciała.
  • Używanie przymiotników: small i big.
  • Zastosowanie konstrukcji “It’s a/an”
  • Użycie przymiotników (kolory) do opisywania rzeczy.
  • Użycie “I like” oraz “I don’t like” do opisywania jedzenia.

Słownictwo

  • Słownictwo związane z przyborami szkolnymi.
  • Słownictwo związane z umeblowaniem klasy.
  • Nazywanie osób w rodzinie.
  • Słownictwo związane ze zwierzętami.
  • Nazywanie części ciała.
  • Słownictwo związane z placem zabaw.
  • Słownictwo związane z jedzeniem.

Dzieci 7-8 lat

Stopień I dla dzieci - Kiddo 1

Gramatyka

  • Struktura “It’s”,
  • Pytanie “What is it?”,
  • Pytanie “What’s this?” i odpowiedź strukturą “It’s”,
  • Pytanie “Who’s this?” i odpowiedź “This is my…”,
  • Struktura have got,
  • Czasownik modalny can,
  • Wyrażanie swoich upodobań i pytania o nie za pomocą struktury z like oraz krótkie odpowiedzi,
  • Pytanie “What can you see?” i odpowiedź “I can see…”,
  • Pytanie “Is it…?” I krótkie odpowiedzi,
  • Struktury “I’m wearing…” oraz “I’m…”.

Słownictwo

  • Słownictwo związane z kolorami,
  • Cyfry do 10,
  • Przedmioty w klasie oraz język na zajęciach,
  • Słownictwo związane z zabawkami i przymiotniki new, old, big, small,
  • Nazwy członków rodziny,
  • Nazwy zwierząt: bird, cat, dog, fish…,
  • Nazwy części ciała i czynności: dance, hop, run, jump…,
  • Słownictwo związane z jedzeniem,
  • Słownictwo związane ze zwierzętami,
  • Słownictwo związane z ubraniami,
  • Słówka cold, happy, hot, sad.

Dzieci 8-11 lat

Stopień II dla dzieci - Kiddo 2

Gramatyka

  • Odpowiadanie na pytanie “What day is today?” lub “What’s the weather today?”,
  • Użycie wyrażenia “How many?” oraz odpowiadanie na pytania “What’s this”,
  • Wyrażenia”I have got” i ” I haven’t got.”,
    Present Simple: Odpowiadanie na pytanie “Where’s?” z użyciem czasownika “to be”,
  • Użycie przyimków miejsca aby opisywać położenie przedmiotów,
  • Present Simple: Wskazywanie zwierząt przy użyciu “There’s/There are”,
  • Używanie przymiotników big i small,
  • Użycie przyimków miejsca aby opisywać gdzie znajdują się zwierzęta,
  • Present Continuous: Opisywanie aktywności,
  • Present Continuous: Odpowiadanie na pytanie “What are you doing? ” oraz użycie odpowiedniej formy czasownika,
  • Present Simple: Odpowiadanie na pytanie “What do you want to do? ” oraz tworzenie zdań wyrażających opinię “agree / disagree”.

Słownictwo

  • Nazwy dni tygodnia,
  • Pogoda,
  • Słownictwo związane z ubraniami,
  • Słownictwo związane z przedmiotami w plecaku szkolnym,
  • Nazywanie pokoi w domu
  • Nazwy mebli,
  • Opisywanie położenia przedmiotów,
  • Opisywanie ludzi,
  • Nazewnictwo zwierząt,
  • Nazwy czynności,
  • Słownictwo związane z jedzeniem,
  • Słownictwo związane z aktywnościami.

Dzieci 8-11 lat

Stopień III dla dzieci - Kiddo 3

Gramatyka

  • present simple – rutyny,
  • pytania: what time…/how do you…?, określanie godziny
  • ,,there is/there are”,
  • where do you live?,
  • zgadzanie się/nie zgadzanie się: ,,is/are (…)?” – ,,yes/no…”
  • present simple- pytania i odpowiadanie o preferencje (równięż w 3 os. l. poj.): ,,what do you like doing?”- ,,I like …”
  • can/can’t,
  • zdania pytające z have,
  • present continuous- co ktoś (nie)robi,
  • pytanie o pogodę: ,,what’s the weather like today?” oraz odpowiadanie.

Słownictwo

  • przedmioty szkolne,
  • codzienne czynności,
  • godziny,
  • miejsca w mieście;
  • zawody,
  • słownictwo związane z miastem (np. community, firendly, bench),
  • postaci z opowiadań,
  • opisujące przymiotniki,
  • aktywności (np. playing chess, painting, juggling),
  • zwierzęta; cechy zwierząt (np. wings, feathers, fur),
  • aktywności (np. sailing, fishing, cycling),
  • miejsca (np. lake, forest, island).

Dzieci 8-11 lat

Stopień IV dla dzieci - Kiddo 4

Gramatyka

  • Czasowniki i wyrażenia: Has/Hasn’t got, Can/Can’t, Like/don’t like ,
  • Wyrażenia What does she/he look like ?,
  • Przysłówki częstotliwości,
  • Pytania: Whose are these?/ What this/that?,
  • Wyrażenia: There is/There are… ,
  • Czas Simple Present – do/don’t – twierdzenie, pytania, przeczenia,
  • Wyrażenia z like +ing,
  • Użycie some/any w zdaniach,
  • Present continuous – twierdzenie, pytania, przeczenia,
  • Wyrażanie planów: be going to – twierdzenie, pytania, przeczenia,
  • Krótkie odopowiedzi: Yes I am, No they aren’t … .

Słownictwo

  • Daty, miesiące,
  • Ludzie i eksponaty w muzeum,
  • Opisywanie wyglądu (eyberows, beard, wavy hair, freckles …),
  • Przedmioty codziennego użytku (bowl, plate, shelf…)
  • Materiały (glass, plastic, rubber …),
  • Miasto i czynności z nim związane (shopping, exhibition, match…)
  • Jedzenie – owoce, warzywa, potrawy,
  • Określanie ilości rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych,
  • Rodzaje pojemników/opakowań,
  • Czynności dnia codziennego,
  • Oceny i morza, zwierzęta morskie,
  • Sport i rekreacja – dyscypliny, czynności